marketingesek figyelem! magyar gépjármű-elnevezési tanácsadó rovatunk következik... ugyebár nem minden autógyár német, így bizony nem is olyan mechanikusak az elnevezések, mint a robotlelkű sváboknál (A6, 740, 645i, S-klasse, stb). sokan a spanyol szavakra, elnevezésekre aspirálnak, mert az milyen jól hangzik már. pedig annyira azért nem. vegyük például a spanyol honi manufaktúrát, a seat-ot. ők előszeretettel nevezik el típusaikat egy spanyol város vagy régió után (marbella, ibiza, toledo, stb). de ott van a lamborghini, amely olasz létére spanyol bikák neveit aggatja a járműveire (murciélago, miura, gallardo, stb.). aztán persze elég ha szemrevételezzük, hogy a nagy autógyárak az alapító után kapták nevüket (renault, ferrari, lamborghini, ford, stb.). ezeket a külföldi trendeket figyelembe véve megpróbálunk javaslatot tenni hazai autómárkák első generációjához, ingyenes extraként rögtön a szlogennel:
kovács hódmezővásárhely - egyedi kialakítás, tágas belső tér
oláh tápiószecső - egy életre szóló élmény
szabó karakószörcsög - formabontó tanulmányautó a szabótól
fejes bugyi - elég bátor hozzá?
spanyol tenyészbika helyett, magyar tehenek? miért ne?
tóth riska - 300 felett az élet lelassul...
takács bözske - a világ legdrágább sorozatgyártású autója: csak a kiválasztottaknak
persze ha van egyéb javaslat (egyértelműen nem lehet olyan jó, mint a miénk, de próbálkozni lehet), akkor azt kommentbe toljátok be...
a ti véleményetek: