így élünk mi...

a világ két retardált teknősbéka szemével...

imádjatok minket.

a ti véleményetek:

  • Travi: grat a poszthoz érdekes! (2011.07.29. 14:05) dinókkal táncoló
  • Travi: @agymax: Menj már! Az egy marhajó állás! Melyik cégnél vagy? (2011.07.21. 18:50) csak szívják a vérem
  • agymax: @Travi: annál is rosszabb, logisztikus vagyok. a cust.serv. magyarul ügyfélszolgálat. segíthetek? (2011.07.19. 12:12) csak szívják a vérem
  • Travi: Tehát customer service associate vagy? Az magyarra lefordítva mi? (2011.07.19. 12:04) csak szívják a vérem
  • agymax: berasategui étterme 2011-ben a világ 29-ik legjobbja www.guardian.co.uk/lifeandstyle/interactive/... (2011.07.15. 11:09) étkezz velem
  • Lali: a penztarcad nem eleg vastag. (2011.07.13. 15:37) Vegyesség
  • agymax: lehetsz a takarítónőm. főzni nem tudsz elég jól, szóval szakácsnak nem kellesz. (2011.07.13. 15:34) Vegyesség
  • agymax: mondjuk hágában az escher múzeum adja. en.wikipedia.org/wiki/M._C._Escher (2011.07.13. 10:33) tulipán, fapapucs, dildo
  • agymax: 1. a "z+ '90-es évek top 10" egy név, nem feltétlenül jelenti azt, hogy az én listám is 10 tagból ... (2011.07.13. 10:26) tulipán, fapapucs, dildo
  • BoB23: Figyu mán Kicsirigó!! 1. Lehet, hogy velem baszott ki a matematika, de a Top 10 az nálam nem 7 :D:... (2011.07.12. 19:11) tulipán, fapapucs, dildo
  • Utolsó 20

ez meg hogy került ide?

2010.08.24. 13:57 Lali

Józsi, hol vagy? - Part 2/2

Gyengébbek kedvéért ez a második része a zsebprojektemnek, aki nem olvasta az elsőt, az ott kezdjen, mert nem fogja érteni a bekezdéseken átívelő gondolatösszefonódásokat, amivel teletűzdeltem az írásomat.

Vlissingen, Hollandia: Egy random szombat reggel 8-kor beültünk a céges járműbe és elindultunk egy tengerparti túrára. Megtalalátuk azt a homokos beach-et, ahova azóta visszajárunk kis színt szerezni, meg bejártunk pár falut, áthajtottunk a felemelhető hidakon (meg vártunk fél órát, amikor épp fel volt emelve) és a mocsaras részeken. Persze jobb lett volna, ha a fogam nem akkor kezd el fájni, mert Gyuri együttérzésből jelesre vizsgázva, mindössze azzal segített, hogy fotókkal dokumentálta a szenvedésemet.
Ceska Lipa/Prága, Csehország: Több ízben is erre vitt a sors meg a munka az utóbbi időben, de Prágát ajánlom mindenkinek. Ceska Lipa sem rossz, csak ott nincs semmi, kivéve túlbuzgó rendőröket, akik megbüntették Gyurit, asszem ezt már korábban kifejtettük a blog hasábjain.
Manchester/Crewe/Central Rivers, Anglia: Egy újabb 5 napos vidékbejáró utazás, kis munkával, még több nézelődéssel. Vegaszendvicsek a McDonald's-ban, Old Trafford megtekintés, vidéki ralliutak és még egy üres vidámpark-látogatás is belefért. A cég meg bérelt 2 emberre egy hajónyi méretű Fordot. Valamint az egyik gyárból jószerivel kihajítottak, mert nem kértek az együttműködésből. Ami nekem jó, mert nem kellett dolgozni, a repülő meg csak másnap ment.
Keukenhof/Efteling, Hollandia: Virág és vidámpark. Érdemes Április környékén menni a virágparkba, mert akkor nyitva van. A vidámpark egy erős közepes, kevés a komoly attrakció, inkább gyerekprogramok vannak. Meg sok víz, amitól vizes leszel. Mindenhol.
Brierley Hill/Birmingham: Itt egyedül voltam, meg jött még a cégtől a Pondró, aki magasbeosztású ember, aki beült vezetni a kocsiba, csak a rossz oldalra, azon még én is nevettem. Szerencsére hamar lelépett, mert gyorsan végeztünk, nekem meg maradt 1,5 napom körbenézni Birminghamben és környékén. Itt fedeztem fel, hogy mennyire sok a szemét Angliában. És nem a kukákban.
Villeneuve/Montreaux/Genf, Svájc: Nagyon állat hely, hatalmas hegyek és sziklák veszik körbe, valamint Freddie Mercury is tartózkodott itt (Montreaux) hosszabb ideig, emeltek is neki egy szobrot a tóparton. Kollégám vezetett, párszor majdnem megölt minket, de valahogy túléltük. Stílusa az "ahova néz, oda megy az autó", ami különösen problémás amikor az autópálya mellett sok a látnivaló.
London, Anglia: Őszintén nem emlékszem mikor és miért voltam Londonban. De voltam ott, majd még gondolkodom. Csak 2 nap volt, de belesűrítettem mindent, amit lehetett. Jó helynek tűnt, csak elég drága volt, bár lehet én ültem be rossz helyekre. Nem utaztam emeletes busszal, csak metróval. Mind the gap.
Svájc és Észak-Olaszország: Egy frankó 1 hetes túra, bejárva a nagy tavak vidékét, megnézve George Clooney como-i villáját, 1 centis hegyi utakon vezetni, őrült olaszokat látni és fagyizni. Voltunk hegyen hóban, meg völgyben 35 fokban. Később Gyuri próbált utánozni, de nekik végig esett. Azért az Alpok-ban a havas sziklák tetején tolni nyáribobbal, alattad pár száz méteres szakadékkal, na az priceless.

Baden-Baden, Németország: A Fekete-Erdő szívétől kissé nyugatra terül el. Van itt minden, templomok, római kori fürdőromok, no meg Paradicsom (nem a gyümölcs, hanem a Paradise) nevű olasz kert. Mivel ez része volt egy nagyobb túrának, ellátogattam megnézni, hogy honnan ered a Duna. Bele is pisilhettem volna, megnézni ki ér hamarabb Pestre, én vagy Gyuri (mert róla neveztem volna el a sárgát), de nem tettem, mert van bennem tartás, meg megtalálna a turulkommandó.

Jordánia: Ez a 10 napos túra nagyon közel áll a szívemhez. Tényleg érdemes elmenni, a Vörös-tenger kellemes, a kiszolgálás elsőosztályú, alig van ember, ha okos időben mész. Arról nem beszélve, hogy a szomszédban van Irak, Szíria, Izrael és egyéb nylánkságok, ehhez kapcsolódó jó kis gépfegyveres ellenőrzőpontok. Petra, Wadi Rum, várromok, Sinai hegy, mind megéri a pénzét és a hosszú gyalogutat a 45 fokban.  Meg a jó mentateát a sivatag közepén. Meg a fosatós falafelt.

Calais, Franciaország: Egyik hétvégén gondoltam egyet, és elindultunk Calais-be, megnézni amit kell. Egyébként jó környék, csak nagyon fúj a szél. Mindenféle emlékmű van, meg lehet homokszörfözni ilyen kis háromkerekű járgányokkal, de azt nem próbáltam ki, mert nem akartam homokos lenni. MUHAHAHAHA.

Velence, Olaszország: Leandalogtunk és körbeúsztuk a csatornákat. A repülőn, bár fapados volt, valami gebasz miatt minket egy speciális sorba ültettek, extra lábhellyel, kinyitható asztalkával, nem tiltakoztam. Velence maga nagyon szép messziről, közelről meg büdös, de legalább lehet csúnya maszkokat venni, meg tereken mászkálni. Gondolázni nem menő, mert 100 eurót akart tőlem kérni egy karikatúra fejű hegyi olasz.

Stockholm, Svédország: Sajnos csak másfél napom volt, de egyszer visszajutok, ha törik, ha szakad, meglátogatni rég nem látott barátaim. Ezen rövid idő alatt gyalogoltam legalább 6 órát a városban, egészen jól beépítették az összes létező területet, ahol nincs víz. Nem hiába hívják az Észak Velencéjének, s még büdös sincs.

Warwick, Anglia: Újabb angol túra, szupervicces Oli4 kollégával, rendszeresen nevetség tárgya lett, Gyurival jót derültünk rajta. Villámlátogatás volt, de azért toltam egy frankó drága vacsit, ami után megnyaltam a 10 ujjam.

Szicília, Róma, Olaszország: Vulkán- és szigetlátogatásnak indult, aztán római vakáció lett belőle, köszönhetően elsősorban az Alitalia sztrájkjának. Volt itt vicces reptéri éjszakázás, ordibáló olasz csőcselék, majd 5 órás ingyen alvás a Hiltonban, végül sorsunkba beletörődve Róma nézés minden mennyiségben 2 napig. Nem volt rossz, csak minden olyan olaszos volt, kezdve a lehúzásoktól, a bankkártya automata általi lefoglalásán át egy pokoli rossz ebédig.

Herentals/Lessines, Belgium: Ezek csak kis félnapos vizitek, de azért voltak emlékezetes pillanatok. Főleg amikor a szakértő ember a gyárból meggyőzött minket, hogy másik úton menjünk haza, mert arra rövidebb. Végül is csak 2 órával lett hosszabb az 1 órás út.

Split, Horvátország: Ez csak színtiszta nyaralás, pöcslógatással a tengerparton. Ide még sokszor visszatértem, meg még vissza is fogok. Természetesen nem Splitben van a bázis, hanem egy szigeten, de nem adok pontos helyet, mert megtalálnak a rajongók.

Widness/Liverpool, Anglia: Itt azért csalok kicsit, mert Liverpoolból csak a reptéren töltöttünk el pár órát, de legalább megtudtuk, hogy John Lennon reptérnek hívják, és láttuk a sárga tengeralattjárót, ami az épület előtt parkol. Ennyi, meg persze ott volt néhány Szupermenedzser is a cégtől, szóval nem unatkoztunk. Mi az fenéért adtak chipset a szendvicsekhez? Ki eszi azt együtt?

Toronto/Ontario, Kanada: Egy 3 hetes, családlátogatással egybekötött környéknéző túra, minden ami belefért. Pár nap csak Toronto-ra szentelve, pár nap pedig a környékre 200km-es sugarú körben. Láttunk szabadon medvét az út mellett, volt hajótúra, indián területen való áthajtás, hegymászás, erdőjárás. Ilyesmi. Kibirtam Xbox nélkül, kis csalással, mert lett egy Nintendo DS-em. Hehe.

Castlebar, Írország: Erről most írtam részletesebben, szóval csak megemlítem a rend kedvéért. Elsőre annyira azért nem győzött meg Írország, nem élnék ott. Most tuti ki fogok kapni a kommentelőktől.

Izland: Most álljatok fel a gép elől, vegyetek egy repjegyet és utazzatok Izlandra. Ennyi.

Nos, most ennyi jut eszembe, van biztos amit kihagytam, előre is elnézést a polgármesterektől, akik emiatt szomorúak lesznek. Vegyétek rá Gyurit is, hogy csináljon ilyen bejegyzést, ő is megfordult pár helyen az utóbbi 3 évben, még ha az utazás gonosz ördöge sokszor kereszte is tett neki.

komment

Címkék: tanulj a mestertől lalitól a népnek letelepedési tanácsadó


A bejegyzés trackback címe:

https://agymax.blog.hu/api/trackback/id/tr352243816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása